1. Jeszcze tylko raz

black-and-white-2598124_1920

Jeszcze tylko raz pozwól mi
poczuć, jak jedwabiem głaszczesz
moje włosy. Jeszcze tylko raz
pozwól mi poczuć, jak subtelnością
pieścisz mą skórę. Pozwól mi
jeszcze tylko raz ukryć twarz
w twych ramionach. Pozwól
jeszcze ten ostatni raz uniesień
naszych serc energią złączonych
poczuć. Pozwól ten ostatni raz pokochać
cię.

 

Poczułam energię Wszechświata przepływającą przeze mnie. Dziś w lesie, leniwym popołudniem wybrałam się do lasu w celu medytacji i uzyskania, wykreowania, od życia szczęścia. Wędrowałam na przełaj, szukając odpowiedniego miejsca; jak najbardziej trawiastego. Leżałam… Korony drzew delikatnie poruszały się pod wpływem chłodnego przewiewu, wszędzie odczuwałam tętno życia. Duchowe uniesienie.

© Forma Abstrakcji

[Kopiowanie bez zgody autora jest zabronione prawnie.]

Skomentuj

